niedziela, 23 czerwca 2013

Denim Vest

Cześć! Jak już na pewno zauważyłyście, w niektórych sklepach zaczęły się pierwsze letnie wyprzedaże. Na razie przeceny nie powalają. Muszę się jednak przyznać, że nie jestem wielką fanką wyprzedaży. Zwykle wszystko to co było mi niezbędne zdążę kupić wcześniej. Ten cały bałagan w sklepach i kupowanie rzeczy tylko dlatego że są tanie mnie przeraża. Czasem wiadomo trafi mi się coś okazyjnie z czego jestem zadowolona, jednak podchodzę do tego ostrożnie.

Dzisiejszy outfit to połączenie dwóch materiałów, które uwielbiam. Jednym słowem jeans + szyfon. Wiosną i latem uwielbiam rzeczy z lekkiego i zwiewnego szyfonu. Materiał ten jest taki delikatny i kobiecy.








Koszula - Stradivarius
Pasek - no name
Spódniczka - Stradivarius
Zegarek - All
Bransoletka - All
Sandały - Aldo

Zapraszam również na: http://starsinnight.pinger.pl/

Pozdrawiam serdecznie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz