sobota, 20 lipca 2013

New In

Cześć dziewczyny! Nie wiem czy zauważyłyście, ale w sklepach pojawiają się już powoli jesienne kolekcje. Dla mnie to trochę wcześnie, bo jeszcze jestem na etapie kupowania ostatnich letnich rzeczy. Co prawda wyprzedaże powoli się kończą, a w sklepach pozostały już praktycznie same przebrane rzeczy.

Dziś chcę Wam pokazać kilka nowości, które pojawiły się w mojej szafie. Część podobała mi się już dużo wcześniej, ale dopiero niższa cena (według mnie w końcu przyzwoita) skusiła mnie do zakupu. 

 Tym razem buty, torba, okulary i zwykła prosta koszulka. 


 Torba shopper - Diverse 69zł (z 99zł) 

 Okulary - Diverse (niestety nieprzecenione) 


 Sandały - Stradivarius 59zł (z 139zł)

Te sandałki to niewątpliwie mój najlepszy łup. Są śliczne, zakochałam się w nich. 



 Koturny - CCC 69zł (z 99zł) 

 Koszulka - Stradivarius 29zł (nowa kolekcja) 


Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz