niedziela, 11 sierpnia 2013

Cobalt Skirt

Witajcie. Dziś dodaję zestaw gdzie głównym elementem jest kobaltowa spódnica. W odróżnieniu od większości spódnic które można teraz kupić, ta spódnica jest dopasowana w biodrach i posiada świetne rozcięcia. Rozcięcia najefektowniej wyglądają podczas chodzenia przy lekkim wiaterku. Koczek zrobiłam za pomocą wypełniacza. Pomimo, że mam dość cienkie włosy udało mi się go zrobić.

Zdjęcia do postu czekają już kilka dni, jednak przy tak pięknej pogodzie ciężko usiedzieć w weekend, w domu. Sobotę i niedzielę spędziłam głównie przy grillu i nad jeziorem. Miałam więc okazję trochę się opalić.








Bluzka - H&M
Spódnica - Paradise
http://allegro.pl/paradise-kobalt-dluga-spodnica-maxi-z-rozcieciami-i3406271048.html
Sandały - Oysho
Torba - Diverse
Zegarek - All

Wypełniacz do koka - All  

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz