czwartek, 22 sierpnia 2013

Coral Summer

I tak nieubłaganie lato powoli mija. Ta myśl, że niedługo będzie ciemno i zimno mnie przeraża. Dni powoli są coraz krótsze, a ja nawet nie zaczęłam urlopu. Już odliczam dni i godziny w pracy. Za tydzień o tej porze, będę szczęśliwie wypoczywać i zbierać się do wyjazdu nad morze. Nareszcie!

Korzystając z wolnej chwili, wrzucam kilka zdjęć mojego ostatniego outfit'u. Niestety brak czasu nie pozwolił mi na bardziej wyszukane fotki w 'plenerze'.

Po raz drugi pojawiła się u mnie długa spódnica. Tym razem z szyfonu w mocno koralowym kolorze. Do tego koronkowa bluzka, więc to co lubię najbardziej. Koturny które ostatnio pokazałam Wam w nowościach okazały się bardzo wygodne i jestem zadowolona z tego zakupu.









 Naszyjnik - Stradivarius
Bluzka - Stradivarius
Bransoletka - All
Spódnica - rynek 15zł
Koturny - CCC


Pozdrawiam!

2 komentarze: